Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze
zatrudni pracownika na stanowisko: Inspektora ds. obsługi klienta
Miejsce pracy : Oddział Banku w Lubawce
Główne zadania:
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych dla klientów indywidualnych, instytucjonalnych i rolników;
- sporządzanie dokumentacji i umów dla klienta;
- dbanie o długofalowe relacje z Klientami m.in. dopasowywanie oferty do aktualnych i przyszłych potrzeb Klientów.
Oczekiwania:
- wykształcenie preferowane: wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym;
- znajomość produktów depozytowo-rachunkowych i kredytowych;
- znajomość programów Word, Excel;
- uczciwość, rzetelność i komunikatywność;
- wysoka kultura osobista;
- doświadczenie w bankowości i sprzedaży produktów bankowych (mile widziane);
- niekaralność.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- wsparcie merytoryczne i możliwość uczenia się od zespołu z wieloletnim doświadczeniem;
- możliwość rozwoju zawodowego;
Jeśli jesteś osobą otwartą, odpowiedzialną i konsekwentną w działaniu – zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko.
Zgłoszenia (CV, list motywacyjny wraz z załączoną klauzulą RODO) prosimy przesyłać na adres mailowy: sekretariat@bskamgora.pl w terminie do dnia 27.02.2023r. do godz. 10.00.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.