Nowa bankowość internetowa
Nasza bankowość internetowa to centrum zarządzania Twoimi rachunkami. Zrób przelew, spłać ratę kredytu, załóż lokatę, zarządzaj kartą, doładuj telefon, wszystko wygodnie, bez wychodzenia z domu. Jeśli zależy Ci na maksymalnej wygodzie skorzystaj z aplikacji mobilnej.
Masz problem z bankowością internetową?
Wyślij email na adres pomoc@bskamgora.pl , w treści podaj swój numer telefonu, imię nazwisko i rodzaj problemu lub
wyślij SMS o treści „pomoc” na numer 451 155 632 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora), oddzwonimy w najkrótszym możliwym terminie.
Ważne informacje
Jeżeli dotychczas korzystali Państwo z linku logowania zapisanego w ulubionych na laptopie, tablecie lub telefonie prosimy o zalogowanie się poprzez https://login.bskamgora.pl lub bezpośrednio ze strony banku klikając na przycisk logowanie.
Jeżeli jest taka potrzeba można już dziś pobrać wyciągi i historię rachunku.
Historia rachunku nie będzie widoczna w nowym systemie, jednak będzie możliwa do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej.
Ze względu na bezpieczeństwo Państwa środków Bank ustalił limity na przelewy wychodzące do kwoty 1000,00 zł.
Mogą Państwo, po pierwszym zalogowaniu się do nowej bankowości, na stronie widocznej po zalogowaniu, zmienić wysokość limitów wg własnego uznania, jednocześnie pamiętając o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Limity chronią Państwa przed oszustami, więc warto ustalać je na bezpiecznych poziomach.
Co nie zostanie przeniesione?
Co warto zrobić?
1. Pobrać wyciągi, historię z archiwalnej bankowości internetowej
2. Wprowadzić przelewy z przyszłą datą w nowej bankowości internetowej
3. Skopiować listy odbiorców do nowej bankowości internetowej
Pierwsze logowanie
Pobierz aplikację BS KamGo ze sklepu Google Play (Android) lub App Store (IOS)
Aktywacja aplikacji na telefonie
Pobierz aplikację BS KamGo i wybierz Aktywuj na telefonie
Zostaniesz przekierowany na stronę logowania Banku Spółdzielczego w Kamiennej Górze – wpisz login i hasło a następnie kod z wiadomości SMS.
Jeśli jest to pierwsze logowanie wpisz dotychczas używany w bankowości internetowej login lub ten otrzymany z banku. Hasło zostanie przekazane SMS. Może być wymagana odpowiedź na 3 pytania weryfikujące.
Wprowadź wymyśloną przez siebie nazwę urządzenia i potwierdź kodem z wiadomości SMS.
Zostaniesz przekierowany do aplikacji mobilnej, wpisz nazwę użytkownika (np. swoje imię)
Ustal swój PIN, będzie on wymagany podczas logowania i zatwierdzania operacji
To wszystko, możesz już korzystać z bankowości mobilnej!
Po kliknięciu przycisku logowanie na górze strony wpisz identyfikator (dotychczasowy lub otrzymany z banku) oraz na kolejnej stronie numer telefonu. Możesz zostać poproszony o odpowiedź na 3 pytania weryfikujące.
Na wpisany numer telefonu dostaniesz SMS z hasłem startowym – (6 cyfr do pierwszego logowania) które wpisujemy w polu hasło.
Po zmianie hasła (wymuszonego przez system) nastąpi bezpieczne wylogowanie z systemu.
Po wykonaniu powyższych kroków należy ponownie zalogować się do bankowości z użyciem Identyfikatora i ustalonego hasła
Pojawi się okienko Nieznane urządzenie. Należy wybrać czy urządzenie dodać do zaufanych czy jest to jednorazowy dostęp z danego urządzenia
Wybierz obrazek bezpieczeństwa w celu zwiększenia bezpieczeństwa logowania do bankowości internetowej
Użycie przycisku Zamknij powoduje otwarcie galerii, z której wybierasz obrazek (z dostępnych) i zatwierdzasz przyciskiem Zapisz
Od tego momentu obrazek widoczny będzie w prawym górnym rogu ramki logowania z polem do wprowadzenia hasła, po wprowadzeniu i zatwierdzeniu identyfikatora użytkownika.
Korzyści dla Ciebie
dostęp do rachunków, lokat, kart, kredytów, doładowań – wszystko w jednym miejscu dostępne przez internet
za korzystanie z nowoczesnej bankowości elektronicznej i mobilnej dla osób fizycznych
bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych
autoryzacja SMS lub w aplikacji mobilnej