Przejdź do głównej treści

Zastrzeżenie karty

Zastrzeżenie karty

    Jeśli utraciłeś kartę lub ktoś poznał informacje o niej (nr karty, nazwa użytkownika, kod CVV) zastrzeż kartę, aby uniemożliwić nielegalne jej użycie. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Jak zastrzec kartę?

    • za pośrednictwem portalu kartowego KARTOSFERA klikając na czerwoną kłódkę (trwałe zastrzeżenie) gdy jesteś pewien, że nie znajdziesz karty, lub niebieską (czasowe zastrzeżenie), jeśli masz podejrzenie, że możesz ją jeszcze odnaleźć.

            zastrzeżenie kart:

    • osobiście w placówce Banku
    • przez bankowość internetową (trwałe zastrzeżenie karty)
    • telefonicznie pod całodobowymi numerami +48 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy), 0 801 321 456 lub +48 828 828 828. Telefoniczne zgłoszenie zastrzeżenia karty musisz potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
    • w aplikacji mobilnej lub poprzez bankowość internetową.

    Przydatne informacje

    Różnice między trwałym a czasowym zastrzeżeniem karty

    – Zastrzeż kartę na stałe, jeśli jesteś pewien, że nie zostanie ona odnaleziona, lub osoby postronne poznały poufne dane jej dotyczące (numer, kod CVV itp.). Taka karta nawet jeśli zostanie odnaleziona nie może już zostać użyta.
    – Jeśli masz podejrzenia, że karta może zostać odnaleziona zablokuj kartę czasowo, po zdjęciu blokady możesz jej dalej używać.
    – Jeśli minie 60 dni od zablokowania czasowego karty i nie zostanie ona odblokowana, karta przechodzi w stan blokady trwałej.