Przejdź do głównej treści

 

Dostępność

    Informacje ogólne

    W Banku Spółdzielczym w Kamiennej Górze wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.

    Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.

    Co już zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami

    Dokumenty łatwe do zrozumienia

    Nasze umowy i regulaminy są pisane prostym językiem i dostępne w formacie PDF zgodnym ze standardem WCAG 2.1 – wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranu

    Udogodnienia w placówkach

    W placówkach znajdziesz ułatwienia: pętle indukcyjne (w Centrali), lupy oraz ramki do podpisu.

    Przyjazna obsługa

    Nasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do Ciebie

    W działaniach związanych z dostępnością kierujemy się obowiązującymi regulacjami prawa krajowego, międzynarodowymi standardami, w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrymi praktykami. 

    Bankowość internetowa i mobilna

    Sprawdź deklaracje dostępności dla naszej bankowości internetowej https://login.bskamgora.pl oraz aplikacji BS KamGo:

    Deklaracja dostępności - Bankowość internetowa - interfejs standardowy (otwiera się w nowym oknie)

    Deklaracja dostępności - Bankowość internetowa - interfejs mobilny (otwiera się w nowym oknie)

    Deklaracja dostępności - Aplikacja mobilna BS KamGo - Android (otwiera się w nowym oknie)

    Deklaracja dostępności - Aplikacja mobilna BS KamGo - iOS (otwiera się w nowym oknie)

     

    Strona internetowa 

    Sprawdź deklarację dostępności dla naszej strony internetowej:

    Deklaracja dostępności - Strona internetowa bskamgora.pl (otwiera się w nowym oknie)

    Bankomaty

    Sprawdź deklaracje dostępności dla naszych bankomatów:

    Deklaracja dostępności - Bankomaty(strona otwiera się w nowym oknie)

     

    Przygotowanie deklaracji dostępności

    Data sporządzenia deklaracji: 28.06.2025

    Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28.06.2025

    Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    W przypadku problemów z dostępnością prosimy o kontakt:

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Telefon: 75 754 67 00

    Procedura

    W przypadku braku satysfakcjonującej reakcji na zgłoszenie dostępności można skontaktować się z:

    Rzecznikiem Praw Obywatelskich

    Strona Rzecznika Praw Obywatelskich