Informacje ogólne
W Banku Spółdzielczym w Kamiennej Górze wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.
Co już zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami
Dokumenty łatwe do zrozumienia
Nasze umowy i regulaminy są pisane prostym językiem i dostępne w formacie PDF zgodnym ze standardem WCAG 2.1 – wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranu
Udogodnienia w placówkach
W placówkach znajdziesz ułatwienia: pętle indukcyjne (w Centrali), lupy oraz ramki do podpisu.
Przyjazna obsługa
Nasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do Ciebie
W działaniach związanych z dostępnością kierujemy się obowiązującymi regulacjami prawa krajowego, międzynarodowymi standardami, w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrymi praktykami.
Bankowość internetowa i mobilna
Sprawdź deklaracje dostępności dla naszej bankowości internetowej https://login.bskamgora.pl oraz aplikacji BS KamGo:
Deklaracja dostępności - Bankowość internetowa - interfejs standardowy (otwiera się w nowym oknie)
Deklaracja dostępności - Bankowość internetowa - interfejs mobilny (otwiera się w nowym oknie)
Deklaracja dostępności - Aplikacja mobilna BS KamGo - Android (otwiera się w nowym oknie)
Deklaracja dostępności - Aplikacja mobilna BS KamGo - iOS (otwiera się w nowym oknie)
Strona internetowa
Sprawdź deklarację dostępności dla naszej strony internetowej:
Deklaracja dostępności - Strona internetowa bskamgora.pl (otwiera się w nowym oknie)
Bankomaty
Sprawdź deklaracje dostępności dla naszych bankomatów:
Deklaracja dostępności - Bankomaty(strona otwiera się w nowym oknie)
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 28.06.2025
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28.06.2025
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością prosimy o kontakt:
E-mail:
Telefon: 75 754 67 00
Procedura
W przypadku braku satysfakcjonującej reakcji na zgłoszenie dostępności można skontaktować się z:
Rzecznikiem Praw Obywatelskich
Strona Rzecznika Praw Obywatelskich