W naszym Banku Spółdzielczym otworzysz rachunek prowadzony na prostych zasadach, z bankowością internetową i mobilną w pakiecie, a za zakupy wygodnie zapłacisz w ulubiony sposób – telefonem, zegarkiem lub tradycyjnie kartą.
Dlaczego warto?
Wpłacaj gotówkę za 0,00 zł w sieci naszych nowych bankomatów:
- bez stania w kolejkach do kas w placówce Banku,
- w wygodnym dla Ciebie momencie – urządzenia są dostępne 24 h/dobę 7 dni w tygodniu,
Co zrobić, aby wpłacić gotówkę w bankomacie?
Musisz posiadać rachunek osobisty lub firmowy wraz z kartą debetową oraz musisz aktywować usługę MÓJ RACHUNEK w bankomacie.
Jak aktywować usługę MÓJ RACHUNEK?
Aktywacja usługi MÓJ RACHUNEK jest jednorazowa. Należy w jednym z naszych bankomatów wykonać następujące czynności:
Przydatne informacje
Posiadaczem rachunku może być podmiot gospodarczy (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, spółki.), jednostka samorządu terytorialnego, wspólnota mieszkaniowa lub instytucja niefinansowa
w zależności od typu podmiotu ubiegającego się o założenie rachunku – szczegółowych informacji udzielą Państwu pracownicy Banku pod numerami telefonu:
075-754 67 16
075-754 67 18