Przejdź do głównej treści

Płać jak Ci wygodnie – tradycyjnie, przez internet, telefonem, zegarkiem.

Karty płatnicze visa Business

Karty płatnicze visa Business

Płać jak Ci wygodnie – tradycyjnie, przez internet, telefonem, zegarkiem.

    Karty płatnicze VISA

    Wypłacaj gotówkę w dużej sieci bezprowizyjnych bankomatów w całej Polsce, a także w sklepach przy okazji robienia codziennych zakupów dzięki usłudze Cashback. Wpłacaj wygodnie we wpłatomatach. To wszystko dają nasze karty płatnicze.

    Dlaczego warto?

    zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych
    niska opłata miesięczna za korzystanie z karty
    0zł za wypłaty z bankomatów sieci grupy BPS, SGB oraz Planet Cash w całej Polsce
    szeroki wachlarz możliwości, płać telefonem, zegarkiem, tak jak lubisz!
    wpłacaj gotówkę 24h/dobę, 7 dni w tygodniu we wpłatomacie, taniej niż w okienku kasowym

    Przydatne informacje

    Kiedy mogę otrzymać kartę?

    Możesz zawnioskować o wydanie karty już z dniem otwarcia swojego konta firmowego.

    Limity transakcji

    Transakcje dokonywane za pomocą karty mogą być realizowane do wysokości środków na rachunku Klienta, ale nie więcej niż:
    – dla wypłat w bankomatach – 30 tys. zł dziennie (jeśli nie ustaliłeś własnej kwoty limitu)
    – dla płatności w sklepach – 50 tys. zł dziennie (jeśli nie ustaliłeś własnej kwoty limitu)
    – dla pojedynczej transakcji zbliżeniowej na terenie Polski bez użycia kodu PIN – 100 zł
    – dla wypłaty w usłudze CashBack – 300zł

    Limity transakcji do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe) dla transakcji internetowych:

    – pojedyncza transakcja internetowa – 100 zł
    – suma transakcji internetowych – 400 zł
    – liczba następujących po sobie transakcji internetowych – 5

    Kiedy muszę zgłosić rezygnacje z karty?

    Rezygnację z karty należy zgłosić nie później niż 45 dni przed upływem terminu jej ważności.

    Co jeśli trzykrotnie podam błędny PIN?

    W przypadku wprowadzenie trzykrotnie błędnego nr PIN karta zostaje zablokowana. Istnieje możliwość przeprowadzenia transakcji w bankomacie następnego dnia po północy, jeśli wprowadzony zostanie prawidłowy kod PIN (jest tylko jedna próba). Istnieje również możliwość awaryjnego odblokowania karty w tym samym dniu przez konsultantów Contact Center pod nr tel. 801 321 456 lub 86 215 50 00.

    Co to jest usługa Cashback, czyli wypłaty w sklepie przy okazji robienia zakupów?

    Cashback to usługa, która pozwala na wypłatę gotówki podczas zakupów w punktach usługowo – handlowych czyli np. w sklepie spożywczym, supermarkecie czy stacji benzynowej. W programie uczestniczą m.in. tak znane marki jak: Żabka, Dino, Carrefour, Media Markt, BP, Ruch czy POLOMarket. Punkty, w których możliwe są wypłaty przy pomocy terminala, oznaczone są zlokalizowaną w widocznych miejscach (zwykle przy drzwiach wejściowych lub przy kasie) specjalną naklejką VISA CASHBACK.

    Jak wypłacić gotówkę w usłudze Cashback?

    Przed zapłatą za zakupy poinformuj kasjera, że chcesz skorzystać z usługi Cashback i zadeklaruj sumę, jaką chcesz wypłacić. Kwota płatności jest bez znaczenia i może wynieść nawet 1 zł, a kwota wypłaty w odróżnieniu od wypłaty w bankomacie może nie być okrągłą kwotą np. 125,40zł. Wraz z paragonem dostaniesz od kasjera żądaną kwotę. Od wypłat w usłudze Cashback pobierana jest prowizja w kwocie określonej w tabeli Podstawowe opłaty.

    Jak wpłacić gotówkę we wpłatomacie?

    Do skorzystania z usługi należy mieć ważną kartę płatniczą wydaną do rachunku prowadzonego przez nasz Bank. Wpłacać możemy wyłącznie banknoty, które nie muszą być posortowane, jednorazowo możemy wpłacić plik 50 banknotów o dowolnych nominałach, ważne jest by banknoty te nie były zbyt zniszczone i pozaginane. Wpłata polega na wybraniu przycisku WPŁATOMAT widocznego w lewym górnym rogu obok wyświetlacza. Przed wybraniem tej opcji nie należy wkładać karty do czytnika. Następnie postępujemy zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na ekranie.
    Wpłat dokonasz we wpłatomacie przy Centrali Banku w Kamiennej Górze oraz przy POK w Mieroszowie.

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty zastrzeżesz ją na kilka sposobów. Poznaj szczegóły.

    Infolinia kartowa

    Infolinia dla posiadaczy kart wydanych przez nasz Bank działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Uzyskasz tu informacje dotyczące kart i transakcji kartowych.
    Numery telefonów infolinii:
    0 801 321 456
    (+48) 86 215 50 00
    (z telefonów komórkowych lub z zagranicy)