Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze
zatrudni pracownika na stanowisko obsługi klienta indywidualnego (umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy : Kamienna Góra
Główne zadania:
- aktywna sprzedaż produktów rachunkowo-depozytowych dla klientów indywidualnych
- sporządzanie dokumentacji
- dbanie o długofalowe relacje z Klientami m.in. poprzez dopasowywanie oferty do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta
Oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie
- znajomość misji i celów działania banków spółdzielczych
- znajomość podstawowych produktów depozytowych
- znajomość programów Word, Excel
- uczciwość, rzetelność i komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w bankowości i sprzedaży produktów bankowych (mile widziane)
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo w polskim Banku
- wsparcie merytoryczne i możliwość uczenia się od zespołu z wieloletnim doświadczeniem
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjny system wynagradzania i pakiet socjalny
Jeśli jesteś osobą otwartą, odpowiedzialną i konsekwentną w działaniu – zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko.
Zgłoszenia (CV, list motywacyjny wraz z załączoną klauzulą RODO) prosimy przesyłać na adres mailowy: sekretariat@bskamgora.pl w terminie do dnia 15.04.2022r.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.