Strona główna » Klienci indywidualni » Bankowość internetowa

Wnioski Rodzina 500+, Dobry Start 300 dla ucznia, Rodzinny Kapitał Opiekuńczy, Dofinansowanie pobytu w żłobku

W bankowości internetowej w prosty sposób złożysz wniosek o świadczenie w ramach programów Rodzina 500+, Dobry Start 300 dla ucznia, Rodzinny Kapitała Opiekuńczy oraz Dofinansowanie pobytu w żłobku. Wystarczy wybrać opcję PROGRAM 300/500 PLUS w menu w bankowości internetowej i postępować zgodnie z informacjami pojawiającymi się na ekranie.

Odblokuj lub zablokuj dostęp do bankowości internetowej

24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pod numerem:

42 644 64 44

Podczas rozmowy z konsultantem konieczne będzie podanie identyfikatora i hasła obsługi telefonicznej, które wprowadziłeś w opcji Ustawienia->Zmiana hasła telefonicznego. W przypadku dyspozycji odblokowania – na wskazany numer klienta wysłany zostanie SMS zawierający hasło startowe, które musi zostać zmienione przy kolejnym logowaniu. Po odblokowaniu postępujemy tak jak podczas pierwszego logowania.

Pamiętaj, bez znajomości hasła obsługi telefonicznej odblokowanie/zablokowanie dostępu pod całodobowym numerem telefonu będzie niemożliwe.

Przewiń do góry